Oktober 30, 2222

De Oscarwinnende acteur Tim Robbins geeft toe dat hij “spijt” heeft dat hij in de leugens is getrapt die door de regering en de bedrijfsmedia zijn verspreid over discriminerende Covid-maatregelen en Covid-vaccins die “niet voorkomen dat iemand Covid-19 oploopt of overdraagt”, bericht Alicia Powe.

In een interview met onderzoeksverslaggever Matt Taibbi zei Robbins dat hij aanvankelijk de veilige en doeltreffende propaganda over Covid injecties aan het begin van de pandemie geloofde, maar zich uiteindelijk realiseerde dat het allemaal op leugens berustte.

“Ik gehoorzaamde het allemaal in het eerste jaar. Ik hield me aan alles. Ik ging lockdown, ik isoleerde me, ik was zeven maanden weg van mensen. Ik trapte erin. Ik demoniseerde mensen. Ik maakte me schuldig aan alles waarvan ik nu begrijp dat het niet gezond is,” gaf Robbins toe.

Toen de lockdown beperkingen plotseling afnamen tijdens Black Lives Matter protesten in 2020, begon Robbins zich te realiseren dat Covid ging over het instellen van een politieke agenda.

“Ik was boos op mensen die geen maskers droegen, en protesteerde daarover in Orange County,” zei hij. “Toch protesteerde ik een maand later voor BLM op straat met een masker op. Een week daarna moest ik een soort zelfcontrole uitvoeren. Ik wist dat er een zekere hypocrisie in het spel was.

Ik had een heel goede vriend die er al vroeg aan stierf. Ik was boos. Ik was bang, en ik deed alles wat ik kon om te helpen de verspreiding te stoppen, maar ik hield ook mijn ogen open en op mijn leeftijd denk ik dat een van de belangrijkste dingen die ik heb kunnen doen, is begrijpen dat ik niet altijd gelijk heb, en ik moet mezelf controleren en kijken waar de hypocrisie lag. Dus begon ik meer vragen te stellen.”

Het feit dat gevangenen tijdens de pandemie plotseling werden vrijgelaten, zette Robbins, leider van het theatergezelschap The Actors’ Gang, ertoe aan het onlogische narratief van de Covid-onderneming verder in twijfel te trekken.

2021 top artikelen: The Telegraph: Covid’s “derde golf” zal een massale dood zien onder de GEVACCINEERDEN

“Het bood ons de kans om meer terugkerende burgers aan te nemen, degenen die hun tijd hadden uitgezeten en voorwaardelijk vrijgelaten werden, wat ook een bizar iets was – je had mensen die 30 jaar in de gevangenis zaten, die tijdens Covid vrijkwamen en meteen weer in isolatie gingen. Is dat niet krankzinnig?” zei hij.

Robbins protesteerde tegen discriminerende Covid-maatregelen die alleen gevaccineerden toelieten.

We konden [het theater] afgelopen september openen, maar er waren nog steeds al die beperkingen. Ik had een probleem met het idee van een lakmoesproef aan de deur voor toegang:

“Ik begreep de gezondheidszorgen, maar ik begrijp ook dat theater een forum is en voor iedereen toegankelijk moet zijn. Als je redenen gaat opgeven waarom mensen niet in een theater mogen komen, vind ik het geen theater meer. Niet in de traditie van wat het altijd is geweest, namelijk een forum waar verhalen worden verteld en ongelijksoortige elementen samenkomen en het uitzoeken.”

Daar is het altijd voor geweest. Mensen zoeken hun relatie met de goden, met de maatschappij en met elkaar. Maar bij de deur zeg je niet dat je niet binnen mag komen, omdat je dit of dat niet gedaan hebt. Ik had daar een probleem mee. Dus wachtte ik tot iedereen het theater in mocht. We openden vorig jaar april met de show Can’t Pay Don’t Pay.

Maar de grootste uitdaging was het omgaan met de acteurs zelf, want er is die schichtigheid en angst, en die zit nog steeds in de mensen. In tegenstelling tot Engeland – ik had het geluk vorig jaar veel tijd door te brengen in Londen, en zij waren veel eerder terug dan wij. Er heerste daar een houding van “blijf kalm en ga door”. Weet je, we zijn gisteravond gebombardeerd, maar we staan vandaag op. Toen ze hun theaters heropenden, openden ze die voor iedereen. Ze hebben nooit iemand uitgesloten. En toen ze terugkwamen, bloeide hun West End, en bloeit nog steeds.

Misschien is de reden van onze problemen dat sommige mensen nog steeds schichtig zijn om zich in een menigte met andere mensen te bevinden, maar het kan ook zijn dat misschien 30 tot 40% van het theaterpubliek te horen kreeg dat ze niet welkom waren. En misschien zit daar iets in: als je te horen krijgt dat je niet welkom bent, wil je misschien niet per se terug.”

Het is duidelijk dat de pandemie wordt misbruikt om de ongevaccineerden te marginaliseren, mensen te weren uit menselijke interactie en alleen “correcte meningen” toe te staan om de menselijke creativiteit te vernietigen, vooral wanneer Covid-vaccins niets doen om de overdracht van Covid te voorkomen, aldus Robbins.

Bezorgdheid Nederlandse broer en zus afgewezen na overlijden moeder kort na COVID-19 injectie

“Binnenkort is het een jaar later, en twee jaar later, en mensen zitten nog steeds vast aan deze beperkingen ondanks het feit dat we nu weten dat het vaccin de overdracht niet tegenhield en mensen er niet van weerhield het te krijgen. Zodra de CDC het beleid verandert en zegt dat zowel gevaccineerden als ongevaccineerden Covid kunnen krijgen, hebben de beperkingen geen zin meer, met name wat betreft werk,” zei de Shawshank Redemption-ster.

“Ik heb bijna het gevoel dat er krachten in onze samenleving zijn die de kunst gewoon dood willen hebben,” voegde hij eraan toe.

Afwijken van de narratieven van de mainstream media over Covid plaatst Robbins “op gespannen voet met dezelfde politieke cultuur van Hollywood waar hij ooit een leidende figuur was,” stelt Taibbi.

“Tot de twistpunten behoren de mandaten en de goedkeuring van AB 5, een stuk Californische wetgeving die oorspronkelijk gericht was op gig-werknemers zoals Lyft en Uber en die uiteindelijk honderden bedrijven, waaronder theatergezelschappen, dwong om minimumlonen en voordelen aan te bieden die velen beweren zich niet te kunnen veroorloven,” merkt de onafhankelijke journalist op.

Dinsdag hekelde Robbins SAG-AFTRA, ’s werelds grootste vakbond die artiesten en omroepen vertegenwoordigt, en Actors Equity, de Amerikaanse vakbond voor podiumkunsten die professionele theateracteurs en -managers vertegenwoordigt, omdat ze ongevaccineerde acteurs blijven weren.

Hey @sagaftra en@ActorsEquity: “Veel te laat om een einde te maken aan jullie discriminerende beleid”, schreef Robbins op Twitter. “NY Supreme Court heeft zojuist bepaald dat alle ongevaccineerde NYC-werknemers “weer volledig in dienst worden genomen” en “recht hebben op achterstallig salaris vanaf de datum van beëindiging.”

“Gevaccineerd zijn voorkomt niet dat iemand Covid-19 oploopt of overdraagt, Vanaf de dag van dit besluit zijn de richtlijnen van de CDC met betrekking tot quarantaine en isolatie dezelfde voor gevaccineerde en niet-gevaccineerde personen,” vervolgde hij.

Het ruimen van de kudde: Eugenetica, ontvolking en de uitroeiing van de lagere klassen  


Bron: Frontnieuws Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Door tlfmore

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

%d bloggers liken dit: